Comença 'STEM & Tu': Xerrades i tallers que acosten la ciència i la tecnologia als estudiants d’ESO i Batxillerat amb el patrocini de NTT DATA

Han començat els tallers del programa ‘STEM & Tu’. Es tracta d’una activitat promou les STEM (Science Tecnology Enginyering and Mathematics), a través de xerrades dinàmiques i tallers demostradors que volen acostar la ciència i la tecnologia als estudiants d’ESO i Batxillerat des del punt de vista de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) i de les Telecomunicacions en particular. Els tallers es centren en temes de ciberseguretat i bioenginyeria. El programa compta amb el patrocini de l’empresa NTT DATA.

Aquest curs l’activitat es pot realitzar en format virtual, com l'any passat,  i presencial sempre que les mesures sanitàries ho permetin. La presencialitat es concentra en el període en el que no hi ha classe dels graus de l’ETSETB, de manera que els futurs estudiants poden realitzat STEM&Tu en els mateixos laboratoris que els estudiants universitaris. Els virtuals es duran a terme fins al maig, a través de Google Meet.

Estem molt contents per la bona acollida del programa i esperem veure aquests nous estudiants a les Jornades de Portes Obertes i pel campus nord!