Concurs de Recerca Interuniversitari de Treballs de Fi de Màster (25 de novembre)

La Creu Roja, amb el suport de l’ajuntament de Barcelona, presenta les bases del Concurs de Recerca Interuniversitari amb l’objectiu d’incentivar la recerca i la investigació en l’àmbit del desenvolupament.

En aquesta línia, es pretén guardonar i reconèixer els Treball de Fi de Màster que contribueixen de manera destacada a promoure el desenvolupament sostenible, mitjançant l’abordatge i l’estudi de temàtiques vinculades amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) . Cal tenir en compte que el concurs s’emmarca dins el projecte Aliances públic-privades per l’assoliment de l’Agenda 2030 amb el que es pretèn reforçar les aliances entre el sector públic i privat per un major assoliment dels 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible.

Convidem a que es presentin al concurs tots els TFM del curs acadèmic 2018-2019 que van treballar temàtiques vinculades amb els ODS. Fins el 25 de novembre.