Concurs de Recerca Interuniversitari de Treballs de Fi de Màster (25 de novembre)

31/10/2019

La Creu Roja, amb el suport de l’ajuntament de Barcelona, presenta les bases del Concurs de Recerca Interuniversitari amb l’objectiu d’incentivar la recerca i la investigació en l’àmbit del desenvolupament.

En aquesta línia, es pretén guardonar i reconèixer els Treball de Fi de Màster que contribueixen de manera destacada a promoure el desenvolupament sostenible, mitjançant l’abordatge i l’estudi de temàtiques vinculades amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) . Cal tenir en compte que el concurs s’emmarca dins el projecte Aliances públic-privades per l’assoliment de l’Agenda 2030 amb el que es pretèn reforçar les aliances entre el sector públic i privat per un major assoliment dels 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible.

Convidem a que es presentin al concurs tots els TFM del curs acadèmic 2018-2019 que van treballar temàtiques vinculades amb els ODS. Fins el 25 de novembre.