Coneixes la plataforma Hack the Box? Dona't d'alta i participa com a membre de la UPC.

Aquesta plataforma ofereix un món d'exercicis de hacking en format reptes, i podríem dir que és un laboratori de CTF (Capture The Flag), on com més reptes aconsegueixes més puntuació tens. És una bona eina per aprendre i ampliar coneixements de ciberseguretat. A més a més, és oberta i qualsevol pot donar-se d'alta, tan sols cal superar un repte.

Aquest any, la UPC s'ha donat d'alta dintre de la categoria d'Universitat a la plataforma de pen-testing "Hack the Box". En participar a la plataforma com a universitat, tots aquells estudiants que vulguin formar part de la UPC han d'enviar un correu a cert@escert.upc.edu des del seu compte de correu de la UPC, indicant quin és el seu NICK de la plataforma.

Formar part de la Universitat et dóna la possibilitat de participar en els CTF interuniversitaris a escala mundial, que periòdicament organitza la plataforma. Concretament, aquest novembre tindrà lloc el primer en el qual la UPC participarà i al qual ja estem inscrits. Us animem a tots a participar!