Contents d'atendre els futurs i futures estudiants en la primera jornada de portes obertes

Aquesta tarda ha tingut lloc la primera Jornada de Portes Obertes (JPO) virtual del Grau d'Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació (GRETST) i Grau d'Enginyeria d’Electrònica de Telecomunicació (GREELEC) realitzada a través de Meet de Google.

El director de l’ETSETB, professor Josep Pegueroles, ha donat la benvinguda als assistents i ha presentat els vídeos que mostren diferents aspectes dels graus: plans d’estudis, laboratoris i recerca i testimonis d’estudiants. A continuació la Subdirectora d’estudiantat i Fase Inicial, professora Sandra Bermejo, ha moderat la sessió on Jorge Villar, Cap d’estudis del Grau de Telecos i Vicente Jiménez, Cap d’estudis del Grau d’electrònica, han respost les preguntes i consultes que els estudiants han realitzat a través del xat. Marc Herrera, estudiant del GRETST i membre de la DAT,  ha parlat des de la seva experiència acadèmica i vida universitària.

També ha tingut lloc la Finestra Oberta virtual del Grau d’Enginyeria Física (GEF), on la Cap d'estudis, Arantxa Alonso i el professor Quim Trullàs han presentat els estudis i han atès les consultes dels alumnes.

Gràcies a tots i totes per la participació! Us esperem veure aviat pel Campus!

La propera JPO serà el 26 de febrer: més dates i inscripcions