Contents de la Jornada de Portes Obertes virtuals de Graus

Molt contents de  la jornada de portes oberta virtual del Grau d'Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació (GRETST) i Grau d'Enginyeria d’Electrònica de Telecomunicació (GREELEC) realitzada a través de Meet de Google.

Sandra Bermejo, Subdirectora d’estudiantat i Fase Inicial ha donat la benvinguda als assistents i ha presentat els vídeos que mostren diferents aspectes dels graus: plans d’estudis, testimonis d’estudiants i vida universitària. A continuació, ha moderat la reunió, on  Jorge Villar, Cap d’estudis del Grau de Telecos i Vicente Jiménez, Cap d’estudis del Grau d’electrònica,  han respost les preguntades que els estudiants han realitzat a través del xat. Sonia Villar i Pol Ramon, estudiants de GRETST, han donat la visió menys acadèmica de les titulacions.

També ha tingut lloc la Finestra Oberta virtual del Grau d’Enginyeria Física, on s’han presentat els estudis s’han atès les consultes dels alumnes.

Gràcies a tots i totes per la participació! Us esperem veure aviat pel Campus!

Els que no hàgiu pogut venir us convidem a assistir a la propera JPO del 29 de maig.