Convocatòria Beques CASB per a universitats d'EEUU

Adreçat a investigadors recentment doctorats per a dur a terme projectes individuals de recerca a les universitats de Brown, Chicago, Columbia o Northwestern

La UPC participa al Consortium for Advanced Studies in Barcelona (CASB). El programa proporciona l'ajuda financera necessària per dur a terme projectes individuals de recerca a les universitats de Brown, Chicago, Columbia o Northwestern per un període comprès entre un i quatre mesos per a investigadors recentment doctorats de les universitats pertanyents al BG (Universitat Autònoma de Barcelona , Universitat de Barcelona, Universitat Politècnica de Catalunya i Universitat Pompeu Fabra). Cadascuna d'aquestes quatre universitats seleccionarà un únic candidat.

Els requisits més significatius per a participar són:

• Tenir menys de cinc anys d’experiència professional des de que va acabar el doctorat.
  • Estar contractat per una Universitat del grup de les Universitats de Barcelona.

Trobareu tota la informació i model de sol·licitud al text de la Convocatòria.

El termini de presentació és el 27 de juny de 2016. Les sol·licituds s'han d'enviar a