Convocatòria dels premis NErD23 , del departament d'ENTEL - 17 de juny

12/06/2023

El Departament d'Enginyeria de Xarxes (ENTEL)  impulsa i organitza l' Engineering Day 2023, NErD23 Network.

Es tracta d'una jornada adreçada a la comunitat científica en general, i a l'estudiantat del Departament d'Enginyeria de Xarxes en especial, que els ofereix un fòrum per presentar els seus treballs i projectes, organitzats en quatre categories diferents i amb el lliurament de premis corresponents.

• Estudiantat de primer o segon curs del Programa de Doctorat en Enginyeria Telemàtica.

• Estudiantat de tercer curs del Programa de Doctorat en Enginyeria Telemàtica.

• Estudiantat que finalitza els estudis de Màster durant el curs 2022-2023. Han de presentar el treball de Fi de Màster.

• Estudiantat que finalitza els estudis de Grau durant el curs acadèmic en curs i presenten el Treball Final de Grau.

Inscripcions fins el 17 de juny