Convocatòria de l'Institut de Ciències Fotòniques ICFO - 18 d'abril

L’Institut de Ciències Fotòniques (ICFO) és un centre amb seu al Parc Tecnològic del Mediterrani, a l’àrea metropolitana de Barcelona (Espanya), dedicat a la investigació i educació en fotònica al més alt nivell internacional.

Actualment, l’ICFO ofereix oportunitats de pràctiques a estudiants de postgrau amb una alta qualificació que vulguin realitzar treballs de final de carrera / treballs de màster o participar en una estada de recerca en algun dels temes de recerca actius a l’ICFO. En aquest sentit, recentment han llançat la convocatòria Fundació Catalunya-La Pedrera Ignacio Cirac Programa Càtedra @ ICFO - Beques de Recerca per a Estudiants - Primavera 2021 per a tots els estudiants interessats que compleixin els requisits descrits.

Formulari de sol·licitud i més detalls

Aquesta convocatòria romandrà oberta fins al 18 d’abril de 2021.