Molt interès en la jornada de portes obertes del dissabte 20 de març

Més de cent vint estudiants han assistit avui , dissabte 20 de març, a les Jornades de Portes Obertes (JPO) virtuals del Grau d'Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació (GRETST), del Grau d'Enginyeria d’Electrònica de Telecomunicació (GREELEC) i del Grau en Enginyeria Física (GEF).

En la sessió de GRETST i GREELEC, sessió conjunta,  la subdirectora d'Estudiantat i Fase Inicial, professora Sandra Bermejo, ha donat la benvinguda als participants i ha presentat els vídeos que mostren diferents aspectes dels graus: plans d’estudis, laboratoris i recerca i testimonis d’estudiants. A continuació  ha moderat la sessió on Jorge Villar , Cap d’estudis del Grau de Telecos i Vicente Jiménez , Cap d’estudis del Grau d’electrònica, han respost les preguntes i consultes que els estudiants han realitzat a través del xat. Marc Herrera, estudiant del GRETST, i  Santiago Ascué estudiant del GREELEC, membres de la DAT, han parlat des de la seva experiència acadèmica i vida universitària.

També ha tingut lloc la Finestra Oberta virtual del Grau d’Enginyeria Física (GEF), on la Cap d'estudis, Arantxa Alonso i el professor Quim Trullàs han presentat els estudis i han atès les consultes dels alumnes.

Gràcies a tots i totes per la participació! Us esperem veure aviat pel Campus!

La propera JPO serà el 8 d'abril: més dates i inscripcions.