Cursos en línia per a l'erradicació de les violències masclistes

16/10/2023

Es tracta de

Violència masclista: i jo què! Curs relacionat amb noves masculinitats
Prevenció i abordatge de les violències masclistes digitals. Curs relacionat amb la detecció de les violències masclistes

Els cursos es poden fer a través de qualsevol dispositiu digital.

Tenen una durada d’entre 2 i 3 hores de dedicació.

Són cursos d’autocorrecció i enfocats a generar sensibilitat en aquests àmbits i problemàtiques

Accés i registre:

1) Accés i més informació

2) Inscripcions fins el 15 de desembre.

3) Les instruccions d’accés es reben per correu electrònic.

La plataforma formativa romandrà oberta del 18 d’octubre al 22 de desembre de 2023.

• En el cas del Personal d'Administració i Serveis (PAS), la realització dels dos microcursos serà reconeguda dins del pla de formació com a formació pel lloc de treball i la seva realització s'incorporarà a l'expedient de formació, una vegada la persona interessada faci arribar el diploma acreditatiu. La gestió de les inscripcions es realitzarà de forma centralitzada a través del Servei de Desenvolupament Professional. Les persones interessades hauran de sol·licitar el curs a través del Portal de Formació.