Dones enginyeries i científiques del Campus Nord

Donem visibilitat a les tasques de les enginyeres i científiques. A la fotografia, les dones enginyeres i científiques del Campus Nord de la UPC , de la FIB, l'Escola de Camins i l'Escola de Telecomunicació.

L’11 de febrer ha estat declarat el Dia Internacional de la dona i la nena en la Ciència per les Nacions Unidas. Per celebrar-ho la UPC, per primera vegada,  ha organitzat la Setmana de la Dona UPC.  S’han programat tot un seguit d’activitats adreçades a la comunitat universitària, estudiantat de secundària i batxillerat i a la societat en general.

A l’Escola  de Telecomunicació, EscolaTècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació - ETSETB , la professora Paz Morillo lidera el programa Una Enginyera a cada Escola. Es tracta d’un projecte estratègic de l’Escola que neix amb l’objectiu de trencar els estereotips de gènere. Enginyeres de telecomunicació, tant del mon acadèmic com del mon empresarial, fan una xerrada sobre els seus estudis i la seva professió per promoure l’enginyeria entre les nenes de 12 a 16 anys.