Sou a: Inici / Notícies / Taller - Linkedin: l'eina imprescindible per trobar feina - 19 de febrer

Taller - Linkedin: l'eina imprescindible per trobar feina - 19 de febrer

UPC Alumni(obriu en una finestra nova) t'ofereix el taller 'LinkedIn: l'eina imprescindible per trobar feina'.

LinkedIn és la xarxa líder de networking professional. Tens el teu perfil activat en aquesta xarxa; però, el fas servir? Identifica com pots millorar el teu perfil, coneix les possibilitats que t’ofereix aquesta xarxa i integra-la en la teva estratègia digital.

• 19 de febrer
  • De 11.15h  a13:00h
  • A2 S104A

Inscripció(obriu en una finestra nova)

Amb aquest taller pots reconèixer crèdits ECTS, informa-te'n.(obriu en una finestra nova)

L'activitat s'emmarca dins el Programa d'orientació i millora de l'ocupabilitat. El programa està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya, amb càrrec als fons del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social.

Logo SOCLogo GeneralitatLogo MinisteriLogo UPC Alumni