El cotxe elèctric i autònom de BCN eMotorsport exposat a la plaça Telecos en les portes obertes del 9 de febrer

El cotxe elèctric i autònom del BCN eMotorsport estarà exposat a la Plaça Telecos el proper 9 de febrer a partir de les 16h amb motiu de la Jornada de Portes Obertes del Grau en Enginyeria en Tecnologies i Serveis de Telecomunicació (GRETST), Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació (GREELEC ) i Grau en Enginyeria Física (GEF).

Estudiants de l'equip BCN eMotorsport estaran per la tarda per explicar amb detall el projecte del cotxe, des del disseny, passant per les diferents fases de la construcció, i fins arribar a la competició.

No us ho perdeu! Us donaran respostes a totes les consultes i curiositats que genera el cotxe dels estudiants del BCN eMotorsport .