El professor Guillem Perarnau, nou cap d'estudis del grau en Ciència i Enginyeria de Dades

Guillem Perarnau pren el relleu com a cap d'estudis del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades (GCED) de Marta Casanellas, que ho havia estat des dels inicis del grau.

Va estudiar la Llicenciatura de Matemàtiques (2005-09) i el Màster en Matemàtiques (2009-10) a la UPC. El 2013 va obtenir el doctorat en Matemàtiques Aplicades per la UPC, dirigit per l'Oriol Serra. Del 2013 al 2015, va ser investigador postdoctoral a la McGill Universitat de Montreal, Canadà. Del 2016 al 2019, va ser lector a la University of Birmingham, al Regne Unit. Des de 2019, és professor agregat en el grup GAPCOMB del Departament de Matemàtiques de la UPC. Actualment, està afiliat al CRM, a l'IMTech i a la BGSMath. Els seus interessos en investigació són en la combinatòria probabilística i extremal, les estructures aleatòries, els processos estocàstics discrets i l'anàlisi d'algoritmes aleatoris.

Com a professor del GCED, ha donat classes en les assignatures Lògica i Matemàtica Discreta, Probabilitat i Estadística 1, Probabilitat i Estadística 2.

Dades de contacte: Edifici C3 despatx 108 / guillem.perarnau@upc.edu.

Sorts i encerts al nou cap d'estudis i un sentit agraïment a la professora Marta Casanellas per la seva tasca com a cap d'estudis durant tots aquests anys.