MOBILITAT: Beques MOBINT-MIF de l'AGAUR per al curs 2022-2023

Ajuts a l'estudiantat de les universitats catalanes amb estades internacionals presencials i amb reconeixement acadèmic per al curs 2022-2023.

Modalitats

Els estudiants UPC que compleixin els requisits de la convocatòria MOBINT-MIF poden sol·licitar l'ajut en:

Modalitat A: estudiantat de les universitats catalanes que participa en el Programa Erasmus + i als països associats següents: el Regne Unit, Suïssa, les illes Fèroe, Andorra, Mònaco, Sant Marino i Ciutat del Vaticà.

Modalitat B: estudiantat de les universitats catalanes que participa en programes de mobilitat internacional a la resta de països del món.

Consulta tota la informació al web de l'AGAUR on trobaràs en l'apartat de Normativa el text de la Convocatòria i les Bases Reguladores publicades al DOGC sobre l'ajut MOBINT-MIF per al curs acadèmic 2022-2023.

Import dels ajuts

200 euros al mes, màxim 6 mesos (= màxim 1.200euros d'ajut en total per a una estada de sis mesos).

Els estudiants que facin una estada a la regió francesa d'Occitània i obtinguin l'ajut, rebran automàticament un import complementari de 600euros. (És a dir, un total màxim de 1.800euros per una estada de 6 mesos si és una destinació a Occitània.)

Termini i sol·licituds

El termini per presentar les sol·licituds serà  fins al 15 de setembre de 2022 a les 14:00h (hora local de Barcelona).

Sol·licitar l'ajut

Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR)

e-mail: estudiants.agaur@gencat.cat

Programa Move & Learn