El professor Ramon Bragós rep el premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària

El professor Ramon Bragós ha estat distingit amb el Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària per la seva trajectòria docent. El premi ha estat atorgat pel Consell Social de la UPC en la 24a edició del Premi,  pel valor dels seus models d’ensenyament, sempre abocats al servei de l’estudiantat.

El professor Bragós imparteix docència en el Grau d'Enginyeria en Tecnologies i Serveis de Telecomunicació (GRETST) i és Subdirector de Projectes Estratègics de l'ETSETB.

També han estat premiada per la seva trajectòria docent  Marta Fransoy, professora a la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT). El jurat també ha acordat fer una menció honorífica, a títol pòstum, a la trajectòria docent de Joaquín Montón Lecumberri, del Departament de Tecnologia de l’Arquitectura i docent a l’Escola Politècnica Superior d’Edificació de Barcelona (EPSEB).