Es mantenen les previsions dels exàmens del primer semestre a la UPC

06/01/2021

05/01/2021: Comunicat de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC):

El PROCICAT, dirigit pels Departaments de Salut i Interior de la Generalitat de Catalunya, va aprovar dilluns 4 de gener de 2021 la revisió de les mesures de prevenció i control vigents i dur a terme una nova escalada).

Pel que fa a la mobilitat personal, es limita al perímetre municipal durant tota la setmana, amb les mateixes excepcions que per a l’entrada i la sortida de Catalunya. Les noves mesures aprovades entraran en vigor el proper dijous dia 7 de gener i tindran una vigència de 10 dies. Aquesta mesura també preveu la pròrroga de les mesures vigents des del 13 d'octubre en relació a la docència universitària. Donada la coincidència amb dates d'exàmens a bona part dels centres de la UPC, la Universitat comunica que:

Pel que fa a les avaluacions es realitzaran tal i com estigui programat per cada centre docent.

Per tal d'assegurar la mobilitat intermunicipal necessària per als estudiants per presentar-se a exàmens o pràctiques presencials, s'insta a que aportin a les autoritats de trànsit la següent documentació:

certificat autoresponsable
- certificat de matrícula (que podeu trobar a l'e-secretaria
- calendari d'exàmens

Les condicions de mobilitat per al PAS i el PDI no varien i estan estipulades a la RESOLUCIÓ SLT/1/2021, de 4 de gener, per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya.

_____VERSIÓN EN ESPAÑOL

5/1/2021 Se mantienen las previsiones de los exámenes del primer semestre

El Procicat, dirigido por los Departamentos de Salud e Interior, aprobó el lunes 4 de enero de 2021 la revisión de las medidas de prevención y control vigentes y llevar a cabo una nueva escalada.

En cuanto a la movilidad personal, se limita al perímetro municipal durante toda la semana, con las mismas excepciones que para la entrada y la salida de Cataluña. Las nuevas medidas aprobadas entrarán en vigor el próximo jueves día 7 de enero y tendrán una vigencia de 10 días.
Esta medida también prevé la prórroga de las medidas vigentes desde el 13 de octubre en relación a la docencia universitaria. Dada la coincidencia con fechas de exámenes a buena parte de los centros de la UPC, queremos comunicar que:

En cuanto a las evaluaciones se realizarán tal como esté programado para cada centro docente.
Para asegurar la movilidad intermunicipal necesaria por los estudiantes para presentarse a exámenes o prácticas presenciales se insta a que aporten a las autoridades de tránsito,
 la siguiente documentación:

-documento de matrícula
-calendario de exámenes

Las condiciones de movilidad para PAS y PDI no varían y están estipuladas en la RESOLUCIÓN SLT / 1/2021, de 4 de enero, por la que se prorrogan y se modifican las medidas en materia de salud pública para la contención del brote epidémico de la pandemia de Covidien-19 al territorio de Cataluña.

_______ENGLISH VERSION

5/1/2021 The scheduled conditions for the first semester exams remain unchanged

The Procicat, led by the Departments of Health and Interior, approved on Monday, January 4, 2021 the review of the existing prevention and control measures and to carry out new restrictions.

As for personal mobility, it is limited to the municipal perimeter throughout the week, with the same exceptions as for entering and leaving Catalonia. The new measures approved will become effective next Thursday, January 7, and will be valid for 10 days.
This measure also considers the extension of the measures applied since October 13 2020 (link) in relation to university teaching.

Given the coincidence with exam dates in many of the UPC centers, we would like to inform you that:

They will take place following the format established by the coordinator.
In order to ensure the inter-municipal mobility necessary for students to take exams or internships, they are urged to provide the traffic authorities with the following documentation:

-self-responsible certificate
-Enrollment  document
-exams calendar

The conditions of mobility for PAS and PDI do not change and are stipulated in the RESOLUTION SLT / 1/2021, of 4 January, by which the measures in matter of public health for the containment of the epidemic outbreak of the COVID-19 pandemic in the territory of Catalonia are extended and modified.