Excel·lent temporada de l'equip BCN eMotorsport

16/09/2024

L'equip BCN eMotorsport, format per estudiants de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB) i de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB),  aquesta temporada 2023/2024 ha participat en tres de les competicions més prestigiosos d'Europa, concretament en les curses de la Formula Student Austria al prestigiós Red Bull Ring, la Formula Student Spain al Circuit de Barcelona-Catalunya i la Formula Student Germany a l’Hockenheimring.
L'equip ha quedat en primera posició al Circuit de Barcelona-Catalunya en la categoria driverless, on van assolir una fita extraordinària en completar amb èxit l’esdeveniment d’endurance (prova de resistència), una gesta que no havien aconseguit des del 2017 amb el CAT10e. També van guanyar la prova de millor disseny a la categoria de cotxe elèctric.

Aquesta temporada 2023/2024 l'equip ha reduït el centre de gravetat a través d’un canvi del laminat base del monocasc. També l’aplicació de parell independent a cada roda (torque vectoring) i ha estrenat un nou paquet aerodinàmic per assolir més acceleracions laterals i un sistema autònom amb algorismes més robustos per acabar totes les proves sense pilot.

Equip BCN eMotorsport format per estudiants de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB) i de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) celebrant la seva victòria.