Acte d'inici de curs 2024-2025 del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades

13/09/2024

L'acte d'inici de curs 2024-2025 del grau en Ciència i Enginyeria de Dades (GCED) tindrà lloc dimecres 25 de setembre a les 12.30 h a la sala d'actes del Vèrtex de la UPC, amb la lliço inaugural 'Ètica i Intel·ligència Artificial' a càrrec del professor Jordi Cortadella.

Jordi Cortadella , llicenciat i doctorat en Informàtica per la UPC, és catedràtic del Departament de Ciències de la Computació de la UPC i un dels impulsors del grau en Ciència i Enginyeria de Dades. És membre de l'Academia Europaea, fellow de l'IEEE i president del Comitè d'Ètica de la UPC. És expert en algorismes, optimització matemàtica, mètodes formals i automatització del disseny electrònic. Ha estat coautor de nombrosos treballs de recerca i obtingut el premi a millor article en cinc conferències. Actualment és delegat del Rector de la UPC, adjunt al vicerectorat de recerca.

A l'acte també s'hi faran els següents reconeixements:

- Millor expedient acadèmic de la promoció 2021-2024 del GCED - Premi Ailylabs.
- Millor expedient acadèmic de la Fase Inicial del GCED 23-24 - Premi NTTData.
- Premi Katherine Johnson, premi atorgat a una estudiant o una Alumni del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades de la UPC pel seu talent i compromís amb el grau.

Es convida a tothom a assistir-hi, especialment a l'estudiantat de primer curs. No cal inscripció prèvia.

Acte d'inici de curs 2024-2025 del grau en Ciència i Enginyeria de Dades