Mobilitat: Convocatòria d'ajuts a la mobilitat MOBINT-MIF 2024-2025 - fins 9 d'octubre 14h

13/09/2024

El Departament de Recerca i Universitats convoca, a través de l’AGAUR, els ajuts MOBINT-MIF, adreçats a l’estudiantat de les universitats catalanes per fer una estada acadèmica de mobilitat, en el marc dels programes d’intercanvi internacional.

L’objectiu general de la convocatòria és promoure la mobilitat estudiantil mitjançant un ajut per contribuir a les despeses que comporta cursar estudis en altres països.

Documentació

L’estudiantat que opti als ajuts esmentats haurà de presentar la següent documentació (consulteu les bases reguladores de la convocatòria):

• Expedient acadèmic actualitzat en el moment de presentar la sol·licitud, degudament segellat pel centre, on consti la nota mitjana de l'expedient, el nombre de crèdits superats fins al moment i els crèdits matriculats i aprovats en el curs 2023-2024.
  • La credencial o document emès per la universitat o centre d’origen que acrediti que has estat seleccionat per fer una estada acadèmica de mobilitat amb reconeixement acadèmic el curs 2024-2025. Aquest certificat ha de contenir obligatòriament la següent informació:
      • La modalitat de l'estada.
      • La universitat o centre de destinació.
      • El país de destinació.
      • La durada en mesos.
      • La llengua de docència en què s’imparteixen els estudis a la universitat o centre de destinació.
      • En cas de tractar-se d’un programa de pràctiques s’ha d’especificar.
  • Acreditar el coneixement de llengües, has de presentar el certificat que acrediti un nivell B2 (entès com a B2.2 assolit) d'una de les terceres llengües establertes en el sistema educatiu de Catalunya (anglès, francès, alemany o italià).
    Si la llengua de docència de la universitat/centre on faràs l’estada de mobilitat és diferent de la llengua que has acreditat, hauràs d’aportar un document que acrediti el nivell B2 d'aquesta llengua de docència. No serà necessari si la llengua de docència és una de les oficials de Catalunya.
  • A més a més, per a les modalitats A i B, l’estudiantat de màster universitari ha d’aportar:
    • Document, segellat pel centre, en què es faci constar la nota mitjana de l'expedient acadèmic dels estudis de grau que t’han donat accés, calculada d’acord amb el que es preveu a la base 8-Valoració de les bases reguladores d’aquests ajuts.
    • Si els estudis amb els quals has accedit al màster els vas fer a l’estranger, has de presentar el document del Ministeri amb el càlcul d’equivalències validat per la teva universitat.

Sol·licituds

- Web gencat Departament de Recerca i Universitats

- Termini: fins el 9 d'octubre a les 14:00 hores.

Vídeo informatiu de la convocatòria MOBINT-MIF 2024-2025