Sessió de Benvinguda al nou estudiantat del PARS, GRETST i GREELEC

16/09/2024

El proper 18 de setembre l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) donarà la benvinguda al nou estudiantat del  Grau i Màster en Enginyeria de Telecomunicació (PARS), Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació (GRETST)i Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació (GREELEC) en un acte que es celebrarà a l'Auditori de l'edifici Vèrtex del Campus Nord.

L'acte estarà presidit per la directora de l'ETSETB, Alba Pagès-Zamora, i comptarà amb el subdirector d'Estudiantat i Promoció, Xavier Muñoz, el subdirector de Relacions amb les Empreses, Francesc Rey, el cap d'estudis del GRETST i PARS, Orestes Mas, i  el cap d'estudis del GREELEC, Vicente Jiménez.   La Delegació d'Alumnes de Telecomunicació (DAT) intervindrà presentant la delegació i tot allò que ofereix als estudiants. En aquesta línia, hi haurà també la Biblioteca Rector Gabriel Ferraté (BRGF)

En el decurs de l'acte, es lliuraran els premis als millors expedients dels GRETST (per a cada menció) i GREELEC que atorga la Càtedra Telefònica, la Fundació Caixa d'Enginyers, i les empreses ITNow i MobileKnowlegde. Els premis als millors TFG del GRETST i GREELEC es lliurarà Monolithic Power Systems MPS. També es desvetllaran els estudiants a qui corresponen la beca ETSETB d'excel·lència PARS a càrrec de FRACTUS i la beca ETSETB Paritat PARS. Per últim, els millors expedients de la Fase Inicial (FI) dels tres estudis.

Acte de Sessió de Benvinguda al nou estudiantat del PARS, GRETST i GREELEC