"Experiencing China Summer Program" a la Tsinghua University

La Tsinghua University de Pequin organitza el seminari "Summer Program: Experiencing China" de l'1 al 14 d'agost.

Aquest programa es concep com un seminari multidisciplinari i interactiu per entendre millor Xina i s'adreça a estudiants de diferents universitats del món.

La Universitat de Tsinghua ha ofert la possibilitat de nominar dos estudiants de grau o de màster de la UPC que estiguin interessats a assistir-hi i concedir-los una beca que cobreix:

- Matrícula i taxes d'assistència al curs.

- Allotjament en una residència universitària de Tsinghua per a estudiants internacionals durant les dues setmanes de durada del seminari.

- Assegurança bàsica d'accidents durant el període del curs.

Els estudiants que obtinguin la nominació hauran d'assumir les despeses de viatge i l'assegurança mèdica que demanarà la Tsinghua University i que es requerirà per fer la "China Visa application".

La data límit de presentació de sol·licituds al Gabinet de Relacions Internacionals i Empresa serà divendres 3 de juny de 2016.

Trobareu tota la informació i el formulari de sol·licitud a l'apartat "Notícies" del web del Gabinet de Relacions Internacionals i Empresa: http://www.upc.edu/sri/ca/noticies/experiencing-china-summer-program-tsinghua-university