Gràcies a tots els assistents a la Jornada de Portes Obertes virtuals

29/05/2020

Molt interès, il·lusió i entusiasme en la jornada de portes obertes virtual d’avui.

En les sessions, de matí i tarda, dels Grau d'Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació (GRETST) i Grau d'Enginyeria d’Electrònica de Telecomunicació (GREELEC), Sandra Bermejo, Subdirectora d’estudiantat i Fase Inicial ha donat la benvinguda als assistents i ha presentat els vídeos que mostren diferents aspectes dels graus: plans d’estudis, testimonis d’estudiants,  mobilitat, sortides laborals, etc. A continuació ha moderat la reunió, on Jorge Villar, Cap d’estudis del GRETST i Vicente Jiménez, Cap d’estudis del GREELEC,  han respost les preguntes que els estudiants han realitzat a través del xat. Sonia Villar, Alberto Contador i Eduard Encinas, estudiants del GRETST, han donat la visió menys acadèmica de les titulacions i ,com a membres d’associacions de l’Escola, han explicat de primera mà la vida universitària del Campus.

També ha tingut lloc la Finestra Oberta virtual del Grau d’Enginyeria Física, on s’han presentat els estudis i s’han atès les consultes dels alumnes.

Gràcies a tots i totes per la participació! Us esperem veure ben aviat pel Campus!

Per qualsevol consulta sobre jornades o sessions informatives, contacteu amb