Inauguració del curs 2019/2020 del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades

Serà el 17 de setembre a les 13h a l'auditori del Vèrtex de la UPC amb la lliçó inaugural a càrrec del meteoròleg Tomàs Molina. Tothom hi és convidat!

El director de l’ETSETB, Sr. Josep Pegueroles, el degà de la FIB, Sr. Josep Fernández i el degà de la FME, Sr. Jaume Franch, celebraran la inauguració oficial del Curs 2019/20 del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades,  presidida pel rector de la UPC, Sr. Francesc Torres.

L’acte comptarà amb la presència del Cap de Meteorologia de TV3, Sr. Tomàs Molina, qui realitzarà la lliçó inaugural, que portarà com a títols

‘Com serà el món quan us gradueu’ i ‘Els científics de dades ja pronostiquen el temps’.

Els estudiants del Grau tindran un paper destacat amb el lliurament del premi al millor expedient acadèmic de la Fase Inicial del curs 2018/2019. Després, els representats dels estudiants adreçaran unes paraules als nous alumnes.

Aquest acte té un aforament limitat.

Cal recordar que les classes començaran  dilluns 16 de setembre.

Invitació a la inauguració