Oscar Rodríguez Peña, alumni ETSETB, nomenat Cap de Projectes d’Àfrica a l'ITU de l'ONU

Oscar David Rodríguez Peña, antic alumne de la primera promoció d'Enginyeria de Telecomunicació del pla 92 (promoció 1992/1997) acaba de ser seleccionat entre més de 200 candidats de tot el món com alt funcionari internacional (P4) per la ITU, l'Agència de l'ONU que regula les telecomunicacions en el món.

Serà Cap de Projectes per a l'Àfrica, depenent del Cap de la ITU a Àfrica, i treballarà des de la ROA (Regional Office Africa), ubicada a Addis Abeba.

Liderarà projectes a l'àrea de les telecomunicacions i TICs: des de recolzar a governs nacionals en l'elaboració i posada en marxa de Plans Nacionals de Telecomunicacions i TICs, com liderar projectes d'assessorament en TDT, gestió de freqüències, etc., així com projectes de capacitació (creació d'infraestructures, formació, ...).

Alguns dels factors determinants en la seva selecció van ser la seva dilatada experiència de 17 anys liderant projectes per a les Institucions de la UE, habilitats d'oratòria en públic i l'experiència treballant amb perfils d'alt nivell (Directors Executius d'Àgencies de la UE, alts funcionaris de la Comissió Europea, dels Estats Membres i CEOs de grans empreses).

Felicitats!  Et desitgem el millor en la nova etapa.