L'ETSETB participa en el nou Postgrau d'Escenificació i Tecnologia Digital

L'objectiu del postgrau és incorporar les tecnologies digitals a les arts en viu, per passar a ser un recurs més. Informa't a la sessió informativa del 19 de setembre.

Es tracta d'una formació innovadora i pionera a Espanya, en la que els diferents col·lectius s'han unit per tal d'enriquir el projecte de formació professionalitzadora impulsat per l'Institut de Teatre

En la docència del Postgrau d'Escenificació i Tecnologia Digital de l'Institut de Teatre hi participen, a més de la nostra Escola,  la Universitat Oberta de Catalunya, la Universitat de Barcelona, la Universitat Pompeu FabraL'estruch, fàbrica de creació de les arts en viu i Hangar.

Sessió informativa: 19 de setembre, a les 18h al laboratori de Llums (Aula S2.S6) de l'Institut del Teatre.