Introducció a Dispositius IoT connectats amb ESP8266 - Curs on line, 10, 17 i 24 de febrer

18/01/2022

Presentem el Curs on line Introducció a Dispositius IoT connectats amb ESP8266 que ofereix telecos.cat, enginyeria de telecomunicació i tecnologies digitals.

• Data 10, 17 i 24 de febrer

• Horari: de 16:30h a 20:00h

• Lloc: on line. Els enllaços de connexió s'enviaran just abans del curs

• Professor: Jaume Nogués Gázquez, professor de Cicles Formatius de la família Electricitat- Electrònica a l’Institut Rambla Prim de Barcelona.

• Tots els alumnes participants tindran un diploma acreditatiu (certificat d'assistència)

Objectius:

Programació introductòria de dispositius IoT amb eines de l’entorn Arduino. Sensors habituals, actuadors i interacció del dispositiu amb l’aplicació mòbil blynk app (Blynk.io). Disseny d’aplicacions senzilles reals. Per això, està inclòs el fet de que es proporcionarà, a cada alumne, una placa d’entrenament llesta per seguir les classes. Iniciació al protocol MQTT i plataforma node-red.

Dirigit a :

• Neòfits de l'ESP8266 i interessats en introduir-se en el mon dels dispositius connectats a l’IoT per actualitzar i aprofondir els seus coneixements.
• Docència de l’electrònica, tant en àmbits universitaris com en els àmbits dels Cicles Formatius.
• Estudiants de projecte Fi de Carrera.

Programa:

1. Introducció al SoC (System on a Chip) ESP8266 d’Espressif.
2. Com utilitzar l’Arduino IDE amb l’ESP8266.
3. Exercicis bàsics amb la placa de desenvolupament.
4. Sensors més habituals. Exercicis d’aplicació.
5. Interacció amb el mòbil, blynk app.
6. Node-red com a hub IoT.

Preu: 123€ (associat) i 224€ (no associat)