Acte de reconeixement al Prof. Ramon Bragós pel lliurament del Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2021, modalitat de trajectòria docent - 1 de febrer

El rector de la Universitat Politècnica de Catalunya, Daniel Crespo, i el president del Consell Social, Ramon Carbonell, es complauen a convidar-vos, en el marc dels 50è aniversari de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB), a l'acte de reconeixement al professor Ramon Bragós , que ha estat guardonat amb el Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2021 en la modalitat de trajectòria docent.

L'esdeveniment tindrà lloc el dimarts 1 de febrer, a les 13.00 h, a l'Aula de Teleensenyament de l'ETSETB, edifici B3 (1a planta) del Campus Nord de la UPC .

L'acte també es retransmetrà per streaming a través d'aquest enllaç.

Durant l'acte, el professor Ramon Bragós farà la xerrada: "El context en l'aprenentatge de l'enginyeria".

Per assistir presencialment a l'acte, cal omplir aquest formulari.
Una vegada es completi la capacitat de la sala es tancaran les inscripcions.

Més informació UPC