Irene Baeza, alumni ETSETB, actualment treballadora a Disney Research Studios, escollida com un dels perfils "Españoles que cambian el mundo" pel diari la Razón

Irene Baeza és alumni de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB). Actualment treballa a Disney Research Studios, després de fer el màster i doctorat a la Universitat de Zurich. El diari la Razón l'ha escollit com un dels perfils "Españoles que cambian el mundo" del seu suplement INNOVADORES del 25 d'octubre de 2020.

A l'article, Irene explica com mentre estudiava Enginyeria de Telecomunicació a l'ETSETB va arribar a desanimar-se i que va pensar que no li agradaven les telecomunicacions. Va ser quan un professor de l'Escola, segueix explicant, que no entenent la desmotivació d'una estudiant amb el seu talent li va canviar la vida. Li va fer entendre que calia que ella "fes el que l'apassionava perquè és el que faria millor" i va veure que "les TIC estan a tot arreu i per tant les podia aplicar a allò que l'apassiona". Això també és ser Enginyer de Telecomunicació.