Ja arriba la Gala final del Recircula Challenge 2021! - 22 d'abril

El Recircula Challenge és una competició universitària adreçada a estudiantat matriculat en una titulació de grau, màster o doctorat en qualsevol universitat del món, amb l'objectiu d'impulsar solucions innovadores amb base tecnològica en relació als reptes de l’economia circular, en un entorn d’aprenentatge col·laboratiu.

En aquesta edició, la tercera des de que va començar, els equips han hagut de dissenyar solucions per al repte "Reduïm els residus de la COVID-19! La sostenibilitat no està en quarantena". El llançament es va fer al mes d'octubre 2020 i va tenir una gran acollida, amb 38 equips inscrits formats per estudiantat de diferents escoles i factultats de diverses universitats. A la fase de presentació de les idees, al gener de 2021, van arribar-hi 21 equips, dels quals el jurat en va seleccionar 14.

Finalment, en una gala que se celebrarà virtualment, en obert i amb un format dinàmic i participatiu, els 11 els equips que han arribat a la final, presentaran les seves solucions al repte d’aquest any. Tal com va passar en l'edició anterior, el públic assistent podrà votar les seves propostes favorites, i ajudar així al Jurat a escollir les propostes guanyadores.

Si vols formar part del Recircula Challenge 2021, no t'ho perdis! T'esperem el dia 22 de 16h a 18h de la tarda. Consulta el programa i l’enllaç a la Gala Final.

Participa com a públic en les votacions per triar les millors propostes i ajuda al Jurat a seleccionar els projectes guanyadors!