Jornades UPC de Compromís Social i Comunitari. Vine i ajuda'ns a connectar el campus amb la comunitat

Les jornades UPC de compromís socialConnectem el campus amb la comunitat” que tindran lloc els dies 5 i 6 de juliol al Centre de Vida Comunitària de Trinitat Vella.

Les jornades volen ser un espai de trobada i reflexió per la comunitat UPC, encarades a definir com volem millorar el compromís social de la nostra universitat i posar així les bases de la futura política de compromís social. És important la participació d’estudiantat, PAS i PDI per entre tota la comunitat definir el rumb i seguir caminant plegades.

Constaran de sessions participatives per poder aportar diferents punts de vista i perspectives respecte el treball del compromís social des de la docència, la recerca i transferència de coneixement, el lideratge social, i la gestió i governança. D'altra banda, seran també un espai i moment de trobada per recollir i visibilitzar experiències desenvolupades amb accent social en aquests àmbits. Si voleu compartir alguna iniciativa UPC de la que en formeu part, no dubteu en compartir-la omplint aquest formulariLa participació  de la comunitat universitària serà reconeguda com a activitat formativa PAS, PDI i estudiantat de la UPC.

Connectem el campus amb la comunitat