Tercera edició del 360º Value School, programa formatiu d'Accenture

Accenture continua apostant pel talent i ja ha començat  el procés de selecció per a la tercera edició del 360º Value School, programa que llancen conjuntament amb ISDI i que començarà al setembre.

Es tracta d'una formació en lideratge combinada amb les darreres tecnologies que respon a les demandes del mercat: Transformació Digital, Data i Intel·ligència Artificial, plataformes tecnològiques com SAP, Salesforce i Cloud. Els candidats seleccionats comptaran amb una remuneració des del primer dia de la seva formació i un contracte indefinit un cop finalitzin el programa formatiu.

Aquest programa està especialment destinat a estudiants que estiguin en disposició d'acabar els estudis de Grau i Màster aquest curs.

Més informació i inscripció