La UPC, entre les millors del món en Enginyeria de Telecomunicació i Enginyeria Electrònica i també amb una posició destacada en Enginyeria Física en el Rànquing QSWUR by Subject

Font: UPC

La Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) es posiciona en quatre camps i en 15 disciplines en la nova edició del QS World University Rankings by Subject. En concret, la UPC destaca com la 20a millor universitat del món en la disciplina d’Arquitectura i Entorn Construït –escalant una posició respecte l’any 2020– i en el lloc 29è del món en la disciplina d’Enginyeria Civil i Estructural. La Universitat també se situa en el lloc 46è del món en Enginyeria de Telecomunicació, Elèctrica i Electrònica, escalant també posicions respecte l’edició 2020 del rànquing, que la situava en el rang 51-100. En aquestes tres disciplines la UPC es consolida, a més, com a universitat líder a l’Estat espanyol.

Així mateix, el rànquing QS by Subject posiciona la UPC en el lloc 79 del món i líder de l’Estat en Ciències de la Computació i Sistemes d’Informació, i en el lloc 81 en Enginyeria Industrial, Mecànica i Aeronàutica.

La Universitat se situa també entre les 150 millors del món en altres quatre disciplines: Art i Disseny; Ciències Ambientals, i Estadística i Investigació Operativa (rang 101-150) i en el lloc 123 en la disciplina de Matemàtiques. En les disciplines d’Enginyeria Química, Ciències de la Terra i del Mar, i Ciència dels Materials, la UPC se situa en el rang 151-200. La UPC colidera el panorama estatal en Art i Disseny, Ciència dels Materials, Ciències Ambientals, i Estadística i Investigació Operativa.

Així mateix, la UPC obté posicions destacades en Física i Astronomia, i Agricultura i Ciències Forestals(ambdues en el rang 251-300 de les millors universitats del món), i en Administració d’Empreses (en el rang 301-350).

Disciplines: QS Ranking by Subject AreasMónEspanya
Enginyeria de la Telecomunicació, Elèctrica i Electrònica 46 1