Noves mesures PROCICAT referents a la presencialitat a la universitat

Benvolgudes/Benvolguts,

Seguint amb l'actualització de les mesures i indicacions del PROCICAT respecte la docència universitària, el 26 de febrer es va informar en roda de premsa que es contemplava la possibilitat del retorn del segon de graus a partir del 8 de març, mesura que finalment no es va publicar en el DOGC de l'1 de març i que després d'algunes modificacions de redactat, consultats els rectors i mantenint l'autonomia universitària, ha quedat en permetre el retorn a la presencialitat a les universitats, fins arribar a un topall del 30% d'activitat presencial a les escoles, a partir d'avui mateix 8 de març.

En reunió d'Equip Directiu, valorades les alternatives entre tots els caps d'estudi hem consensuat:

• Seguir la planificació actual per als màster MET/MATT, MEE, MEF, MPHOT, MCIBER. Aquelles assignatures que vulguin realitzar de manera puntual alguna activitat presencial més enllà d'exàmens i laboratoris, ho poden sol.licitar al cap d'estudis que els indicarà la viabilitat.

• Graus: GRETST, GRELEC, GEF. Retorn a la presencialitat dels grups de 2n, que s'afegeixen al grups de 1r que ja venien fent classes presencials. La mesura tindrà efecte a partir del 15 de març sempre i quan el proper divendres 12 de març es consolidi la situació actual i es prorrogui la mesura vigent des del 8 de març.

Com sempre, les excepcions que hem tingut en compte (Personal d'Especial Sensibilitat) seguiran considerant-se.

Igualment, com ja fem de forma habitual quan es produeixen canvis en l'organització, el proper divendres 12 de març, de 11h a 13h farem una reunió informativa per tots aquells de vosaltres que tingueu algun dubte. meet.google.com/qbr-ffjm-mgv

Agraeixo com sempre l'enorme esforç que esteu fent, i seguim tot l'equip directiu a la vostra disposició per qualsevol cosa que necessiteu.

Cordialment,

Josep Pegueroles