Vine a la Sessió Informativa de l'Associació Fòrum Telecos per incorporar nous estudiants! - 4 desembre

El Fòrum Telecos és una associació de reconeguda trajectòria tant per la Universitat com per empreses, que s’encarrega de tot el que comporta l’organització del Fòrum: establir contacte directe amb empreses i proveïdors, el manteniment de la pàgina web, etc.

Per al Fòrum 2019/2020 l'associació vol incorporar nous estudiants. El dia 4 de desembre a les 11h realitzaran una sessió informativa sobre la propera edició del fòrum.

Si estàs interessats en participar en aquesta enriquidora experiència alhora que s'estableix un primer contacte amb les principals empreses del sector, confirma l'assistència. Llavors s'informarà del lloc de celebració.

Acadèmicament aquesta activitat està reconeguda amb crèdits per extensió universitària

Més informació a info@forumtelecos.upc.edu