L'ETSETB a la Conferencia de Directores de Escuelas de Ingeniería de Telecomunicación

15/09/2023

La Delegació d'Alumnes de Telecomunicació i la directora, Alba Pagès-Zamora, han assistit a la reunió plenària de la Conferencia de Directores de Escuelas de Ingeniería de Telecomunicación (CODITEL) celebrada el  15 de setembre a la Escola de Enxeñaría de Telecomunicación de la Universidade de Vigo.  Hi ha participat el Consejo Estatal de Estudiantes de Telecomunicación (CEET) i els col·legis oficials COIT (Colegio Oficial Ingenieros de Telecomunicación) i COITT (Colegio Oficial de Ingenieros Técnicos de Telecomunicación).

Estudiantat, professorat i professionals de la telecomunicació treballant conjuntament.