Comença el curs CBI, amb 17 estudiants de l'ETSETB

22/09/2023

El dia 5 de setembre va començar el curs CBI, Challenge Based Innovation, a Fusion Point a Esade Sant Cugat.

Estudiantat de la nostra escola, l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona ETSETB-UPC Telecos, d'Esade i de l'IED Barcelona treballaran un any més al voltant dels Objectius per al Desenvolupament Sostenible al curs CBI. El repte plantejat en aquesta desena edició és la reducció dels efectes de la contaminació de l’aire o l’aigua en la salut. Dels 46 estudiants que hi participen, 17 són de l'ETSETB, concretament 12 del Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació (GRETST) i 5 del Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació (GREELEC). Les seves idees s'exposaran als científics del CERN, l'Organització Europea per a la Investigació Nuclear, a finals del curs. El primer contacte el tindran la setmana vinent.