Mobilitat: Beques Avenir curs 2020-2021

L'Ambaixada de França, en col·laboració amb l'associació Diálogo, convoca per 6è any consecutiu les beques d'excel·lència Avenir, amb el suport de 20 empreses i establiments d'ensenyament superior francesos i espanyols.

Requisits generals:

• Nacionalitat espanyola i/o nacionalitat francesa amb residència a Espanya.
  • Per a les beques d'Universitats i Grandes Écoles, a més a més de complimentar el formulari de Diálogo, els candidats hauran d'inscriure's a títol individual en el portal web de l'establiment de destí a França.
  • Les beques d'estudis seran atribuïdes posteriorment a la presentació d'una carta d'acceptació oficial del l'establiment de destí a França.

Import i objecte de les beques:

Són un total de 60 beques, de 1.000€ fins a 10.000€ cadascuna, adreçades a joves espanyols que desitgin estudiar a França durant el curs acadèmic 2020-2021: llicenciatura, màster, doctorat.

Termini per lliurar les sol·licituds: abans del 17 de maig de 2020.

Podeu consultar tota la informació a: