Mobilitat: Nova convocatòria del Japan’s Friendship Ties Program MIRAI

28/07/2023

Oberta la convocatòria del "Japan’s Friendship Ties Program MIRAI (Mutual understanding, Intellectual Relations and Academic Exchange Initiative)".

Es tracta d’un programa per conèixer el Japó, adreçat a estudiants, majors de 20 anys, de grau i postgrau. Consten diferents grups temàtics i l’objectiu del programa és que els participants puguin aprofundir en els seus coneixements sobre el Japó així com promoure llaços de cooperació entre el Japó i altres regions.

En la propera edició, els joves de les universitats sota la demarcació del Consolat General del Japó a Barcelona (Catalunya, Comunitat Valenciana i Comunitat de les Illes Balears) poden optar a participar en els següents grups temàtics:

-Grup 2 – Diplomàcia i Seguretat (Programa presencial: 14 de novembre - 21 de novembre)

-Grup 3 – Economia i comerç (Programa presencial: 14 de novembre - 21 de novembre)

-Grup 4 – Ciència i tecnologia (Programa presencial: 13 de febrer - 20 de febrer)

-Grup 5 – Medi ambient (Programa presencial: 14 de novembre - 21 de novembre)

* Tots els programes inclouen dos jornades prèvies online *

Més informació, requisits i inscripcions

Termini inscripcions

Fins el 21 d’agost de 2023 a les 2:00 h UTC+2 / 9:00 JST.