Sou a: Inici / Notícies / Nova convocatòria Beca màsters! Sol·licita-ho abans de l'1/12/2022

Nova convocatòria Beca màsters! Sol·licita-ho abans de l'1/12/2022

Vols ser becari/a de la Secretaria de l'Escola assessorant nous estudiants internacionals de màsters?
Nova convocatòria Beca màsters! Sol·licita-ho abans de l'1/12/2022

Si vols donar suport tècnic als processos relacionats amb els màsters i els continguts de la web de la unitat, aquesta és la teva beca.

Totalment compatible amb els teus horaris i necessitats acadèmiques. Sol·licita la

Beca d'aprenentatge. Codi: 7675

Característiques de la beca

Hores setmanals: 15h de dilluns a divendres i totalment compatibles amb exàmens i horaris de classe.

Durada: Del 5 de desembre de 2022 al 31 de juliol de 2023

Accedeix a l'enllaç : https://millot.upc.edu/CONV/indexBeques/beaView/7675

Sol·licita la beca amb codi 7675 per col·laborar amb nosaltres a la Secretaria de Telecos (Edifici B3)

Clica a “Veure” per conèixer les dades de la convocatòria, l’activitat d’aprenentatge i les competències tècniques específiques i genèriques UPC de la beca.

Anima’t, t'esperem!

Idiomes: Català, Castellà i Anglès avançat