Convocatòria del Premi Rector Gabriel Ferraté: Com pot ajudar la tecnologia les persones que se senten soles?

La Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) i la Universitat Oberta de Catalunya  impulsen el Premi Rector Gabriel Ferraté: Com pot ajudar la tecnologia les persones que se senten soles?

L' objectiu del premi és donar resposta als reptes socials des de la confluència de STEM, Arts i Humanitats Contribuir a millorar la nostra societat gràcies al plantejament d’un repte social, de molta rellevància a curt i mitjà termini, i la generació de solucions transversals i interdisciplinàries per part d'estudiants universitaris amb idees valentes, originals i amb vocació de servei a la comunitat.

Propera convocatòria:  del 30 d'octubre al 7 de desembre.