Beques "Come On" d'Orange per a dones STEM - Termini 18 novembre (Lloc de desenvolupament Madrid)

El programa de beques "Come On" d'Orange està dirigit a estudiants universitàries de carreres STEM (Science, Technology, Engeniering, Mathematic) o dones que han finalitzat els seus estudis en els dos últims anys i que estan cursant un altre tipus d'estudis vinculat amb les disciplines STEM.

Amb aquesta convocatòria Orange vol fomentar de manera activa el desenvolupament del talent femení en les àrees STEM per facilitar la seva incorporació al mercat laboral.

El programa ofereix la possibilitat de realitzar pràctiques formatives i conèixer les darreres tecnologies en projectes innovadors (DevOps, Cloud, Ciberseguridad o Big Data entre altres),  tenint la possibilitat de viure en primera persona la transformació digital d’una gran empresa.

Característiques del programa:

• 6 mesos de pràctiques formatives, ampliables a 1 any.
  • Beques remunerades adaptades a les necessitats dels participants: 7 o 5 hores.
  • Posibilitat de modalitat semipresencial, adaptada al context actual.
  • Lloc: Pozuelo de Alarcón (Madrid).

Bases

Inscripcions fins el 18 de novembre