Apunta't a la Competició Recircula Challenge: Reduïm els residus de la COVID-19! La sostenibilitat no està en quarantena.

El Recircula Challenge és una competició universitària adreçada a estudiantat matriculat el curs 2020-21 en una titulació de grau, màster o doctorat en qualsevol universitat del món amb l'objectiu d'impulsar solucions innovadores amb base tecnològica en relació als reptes de l’economia circular en un entorn d’aprenentatge col·laboratiu. Es pot participar mitjançant grups col·laboratius i interuniversitaris, i comptar amb el suport de professorat mentor.

Crea un equip, inscriu-te i aprèn a col·laborar d’una manera diferent per resoldre un repte de l’economia circular guanyant fins a 3.000€

La inscripció  restarà oberta fins el 20 de novembre. Hi haurà una sessió informativa virtual el 4 de novembre de 18h a 18:45h, a on també cal inscripció.