Sou a: Inici / Notícies / Dues alumnis de l’ETSETB guardonades amb els Premis Dona TIC 2020

Dues alumnis de l’ETSETB guardonades amb els Premis Dona TIC 2020

Marta Guardiola i Sandra Sans, enginyeres de telecomunicació per l’ETSETB, han estat guardonades amb els premis Dona TIC 2020.

Els Premis Dona TIC reconeixen i visibilitzen el talent femení en l’àmbit TIC per oferir referents a nenes i dones joves. Aquests premis tenen el doble objectiu de reconèixer i divulgar el paper i el talent de les dones en l’àmbit tecnològic i d’oferir referents a nenes i noies per animar-les a dedicar-se a les disciplines STEM (ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques) i a assumir posicions de lideratge en el sector.

En aquesta sisena edició han rebut els premis dona TIC 2020 vuit dones procedents dels àmbits empresarial, professional i acadèmic i una iniciativa social. Dues d'elles són ex estudiants de l'ETSETB:  Marta Guardiola Garcia, per a la categoria d’emprenedoria , i Sandra Sans Estrada, per a la seva carrera professional.

Els premis estan impulsats pel Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública dins del Pla Dona TIC, amb la col·laboració de l’Observatori Dona, Empresa i Economia de la Cambra de Comerç de Barcelona.