Presenta’t al Premi 12×12 Dona TIC! (adreçat també a estudiants i docents)

07/09/2016

L’objectiu dels premis és reconèixer i posar en valor el paper fonamental de les dones en el món professional, empresarial i acadèmic a les TIC. A més, es vol treballar per a què hi hagi més presència femenina en carreres tecnològiques i enginyeries.

El congrés 12×12, organitzat per Tertúlia Digital i l’estratègia smartCAT de la Generalitat de Catalunya, acollirà el proper 15 de desembre la segona edició dels Premis 12×12 Dona TIC, amb la col·laboració de l’Observatori Dona, Empresa i Economia.

Els premis estan dividits en sis categories: emprenedora, professional, acadèmica, divulgadora, donaTIC revelació i estudiant TIC.

Emprenedora: La dona ha de ser fundadora o cofundadora d’una empresa en actiu del sector de les TIC.

Professional: La dona ha de treballar per una empresa o organització o ser “freelance” i estar dedicada a l’àmbit de les TIC.

Acadèmica/Investigadora: La dona s’ha de dedicar a la formació i/o recerca en l’àmbit de les TIC.

Divulgadora: La dona ha de treballar en l’àmbit de la comunicació vinculada a les TIC.

Dona TIC revelació: La dona ha d’haver tingut un paper rellevant i destacable en l’àmbit de les TIC

Estudiant TIC: La noia ha de ser estudiant de qualsevol Enginyeria o Enginyeria Tècnica i ha d’haver desenvolupat un projecte i/o iniciativa destacable en l’àmbit de les TIC

El termini per presentar les candidatures és fins el 15 de novembre de 2016 i el lliurament de premis es realitzarà durant el 12×12 Congress “La trobada de les TIC de Cap d’Any” el dia 15 de desembre de 2016 a l’auditori de l’Edifici Imagina, Av. Diagonal, 177, 08018 Barcelona.

Consulteu aquí les bases: http://tertuliadigital.com/12x12/premi-dona-tic/