Presentació del programa Talents of Barcelona a l’Espai Emprèn

El proper dia 21 de setembre a les 12:00 h es presentarà el Programa Talents Of Barcelona de foment de l'emprenedoria tecnològica. Es farà una xerrada informativa a l'Espai Emprèn UPC situat al C6 amb l'accés per la plaça de la FIB.

Talents Of Barcelona és un programa impulsat per antics estudiants de l'ETSETB dirigit a estudiants i titulats recents amb inquietuds sobre el seu futur professional i amb un clar interès pel món emprenedor. Durant aquest programa els participants assistiran a xerrades i workshops a diferents punts d'interès de la ciutat de Barcelona i entraran en contacte amb gent de perfils diversos. El programa s'acaba amb un startup weekend on els participants, per grups, treballaran sobre una idea de negoci.

Tota la informació la podeu trobar a: talentsofbarcelona.com

El proper dia 21 de setembre a les 12:00 h vine a una xerrada informativa sobre el programa a l'Espai Empren UPC situat al C6 amb l'accés per la plaça de la FIB.

Per inscriure's cal enviar un correu a amb el vostre nom i cognom.