Trobada anual catalana sobre tecnologies de visió per computador

El 16 de setembre, l'edifici Vèrtex del Campus Nord de la UPC, acull la tercera edició de la trobada anual sobre tecnologies de visió per computador, de la qual els professors Ramon Morros i Verónica Vilaplana del departament de Teoria del Senyal i Comunicacions formen part del Comitè organitzador.

Aquesta  trobada  aplegarà  més de 100 participants, els objectius de la qual són, en primer lloc enfortir els lligams entre la recerca acadèmica i la indústria; en segon lloc, difondre els treballs més rellevants recentment publicats en articles i congressos internacionals i, finalment, donar una oportunitat als estudiants del Màster interuniversitari en Visió per Computador d'entrar en contacte amb persones influents d'aquest àmbit acadèmic i professional de cara al seu futur.
Conferències, comunicacions i presentació de treballs de màster.

El programa de l'acte s'estructura al voltant de conferències impartides per ponents especialment convidats tant del mon de la recerca com de la indústria:
•    Lucas Garcia (Mathworks) – Deep learning for computer Vision with MATLAB
•    Florent Perronnin (Xerox/ Facebook) – Output embedding for large-scale visual recognition
•    Mireia Fageda (UIE – TECNIOspring Programme Manager, ACCIÓ) – Ajuts a la contractació d’investigadors:

TECNIOspring PLUS 2016

•    Luca Marchesotti (Beautifeye)
•    Tomasz Adamek (Catchoom) –How to build successful Computer Vison products for global markets. Advice by          seasoned entrepreneur.

Per altra banda, vint estudiants de màster exposaran els seus treballs en una sessió especial per a tesi final de Màster en visió per computador, així com una sessió de pòsters acceptats (un total de 29 comunicacions) que seran presentats al públic pels seus autors.
La tercera edició del ACMCV compta amb el patrocini de l'empresa MathWorks.

La participació és oberta a tothom que estigui interessat, prèvia inscripció al web del simposi.