La "spin-off" MiWEndo Solutions en la que participen professors de l’ETSETB, finalista de "The Spin-off Prize", per desenvolupar un dispositiu per millorar la detecció precoç del càncer colorrectal

Els professors  Jordi Romeu, Lluís Jofre i Joan O'callaghan treballen en l’spin off MiWEndo Solutions, que ha aconseguit un lloc a la final de The Spin-off Prize, un guardó creat per la prestigiosa publicació científica Nature i la farmacèutica Merck per donar suport i visibilitat a les spin-off de tot el món basades en coneixement generat a les universitats.

L' spin-off MiWEndo Solutions, que està desenvolupant un dispositiu per millorar la detecció precoç del càncer colorectal, està constituïda per la UPF i la UPC, en col·laboració amb l’Hospital Clínic i la Institució Catalana de Recerca i Estudis Avançats (ICREA). L ’empresa és una de les 12 candidates escollides pel jurat entre les prop de 150 spin-off de tot el món que s’hi han presentat. La guanyadora rebrà un premi de 30.000 euros.

Els professors  Jordi Romeu, Lluís Jofre i Joan O'callaghan, són els representants de la UPC a MiWEndo Solutions. Del Departament de Teoria del Senyal i amb docència a la nostra (Escola Tècnica Superior de Telecomunicació de Barcelona,  ETSETB), són investigadors del Centre Específic de Recerca en Comunicació i Detecció (CommSensLab-UPC),  reconegut des del 2006 amb la distinció Unidad de Excelencia 'María de Maeztu'.

Font UPC

Notícía relacionada