Vols obtenir crèdits interactuant amb estudiants incoming?

Programa de mentors SALSA'M (UPC): 1 beca coordinador (6 ECTS) i places de mentor (3 ECTS) a l’ETSETB

L’objectiu del programa SALSA'M és oferir als estudiants internacionals que vénen a la UPC un suport personalitzat que els permeti integrar-se acadèmicament, relacionar-se amb els estudiants locals i practicar llengües.

Dins del programa, coordinat pel Serveis de Llengües i Terminologia de la UPC i per un equip d’estudiants becaris, s’ofereix una beca de coordinador de mentors a l’ETSETB i al mateix temps es busquen estudiants que vulguin ser mentors d’estudiants internacionals de l’ETSETB.

1 beca de coordinador de mentors del programa SALSA’M

S’ofereix una beca d’aprenentatge per fer de coordinador d’estudiants mentors de l’ETSETB, realitzant-hi activitats lingüístiques i culturals i fent-hi tasques de seguiment, coordinació, suport i difusió.

La durada de la beca és de 4 mesos (10 hores setmanals), des de la segona quinzena de juliol fins a la segona quinzena de novembre d'enguany.

Són requisits estar matriculat en estudis de grau durant el curs acadèmic en què està en vigor la beca i tenir superats 120 crèdits.

Donarà dret a un reconeixement de 6 crèdits ECTS.

Consulta aquí per a més informació de la beca, requisits, dotació de la beca i procediment per a optar-hi.

Termini de presentació de la sol·licitud de beca: 10 de juliol de 2016.

Mentors del programa SALSA’M

Es busquen estudiants que vulguin participar en el programa de mentors per acollir estudiants internacionals de l’ETSETB.

La durada és de 10 setmanes, s’inicia al setembre i inclou activitats de familiarització amb la facultat, d’acompanyament i d’intercanvi lingüístic i cultural. Aquesta experiència enriquidora et permetrà relacionar-te amb companys d’altres llocs del món.

Són requisits estar matriculat en estudis de grau tant en el moment de fer la sol·licitud com en el moment de dur a terme la mentoria, i haver superat la fase inicial.

Aquells estudiants que hi participin tindran un reconeixement acadèmic de 3 ECTS.

Aquí trobaràs tota la informació detallada i el formulari d’inscripció. També pots veure fotos de les activitats al Facebook del programa.

Termini de presentació de sol·licituds: 20 de juliol de 2016.