Seminari 'Academic Sexism and Ethical Implications of the Underrepresentation of Women in Technology'

Es tracta d'un seminari sobre el sexisme acadèmic i la manca de participació de les dones als estudis i carreres professionals científiques i tecnològiques.

L’acte té l’objectiu d'analitzar els factors individuals i socioculturals que obstaculitzen la participació de les dones als estudis i carreres professionals STEM (ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques) i les seves implicacions ètiques.

Intervindran Campbell Leaper (University of California, Santa Cruz), Montse Serra (Universitat Oberta de Catalunya) i Mireia Farrús (Universitat Pompeu Fabra), a més de Marta Aymerich, Vicerectora de Planificació Estratègica i Investigació de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i Ana Puy, directora de la Unitat de Dones i Ciència de la Secretaria d'Estat d'Investigació, Desenvolupament i Innovació (Ministeri d'Economia i Competitivitat).

L'activitat és oberta i gratuïta. Més informació i accés al formulari d'inscripció aquí.

Organitza: grup de recerca Gènere i TIC de l'Internet Interdisciplinary Institute (IN3), centre de recerca de la UOC.
Dia: 7 de juliol de 2016
Hora: de 16 h a 19 h
Lloc: Espai Francesca Bonnemaison - Sala la Cuina (c/ Sant Pere Més Baix, 7 Barcelona)